A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кордонська гімназія Визирської сільської ради
Одеського району Одеської області

Режим роботи Кордонської гімназії на 2023-2024 н.р.

https://rada.info/upload/users_files/26506725/20d16db0712e447a6908c810054e821b.odt

 

РЕЖИМ РОБОТИ

Кордонської гімназії Визирської сільської ради

Одеського району Одеської області

на 2023 – 2024 н.р.

1.Розпочати 2023 – 2024 н.р.  в День знань 01 вересня 2023 р.

2.Тривалість навчального року з 01.09.2023 – 28.06.2024 р.

3. Свято Останнього дзвоника 31 травня 2024 р.

4.Форма навчання – очна та дистанційна.

5.Тривалість навчального тижня -  п’ять днів.

6.Тривалість навчального дня: з 08.00 – 17.00 год:

8.00. -8.30. – прийом учнів, вихованців;

8.30. – 13.15 – навчальні заняття у 1-4 класах;

8.30.- 15.05. – навчальні заняття у 5-9 класах;

13.30. – 16.30. – робота ГПД.

7.Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр - з 01 вересня по 29 грудня 2023 р.

ІІ семестр - з 15 січня по 31 травня 2024 р.

8. Впродовж навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні – з 23 жовтня по 29 жовтня 2023 року;

зимові – з 29 грудня по 14 січня 2024 року;

весняні – з 25 березня по 31 березня 2024 року.

9.Щоденно о 9 годині 00 хвилин проводити загальнонаціональну хвилину мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

10.Форма освіти може змінюватися протягом року в залежності від безпекової ситуації і визначається рішенням військово-цивільних адміністрацій. Рішення приймається за участю батьків на засіданні педагогічної ради.

11.Навчальні екскурсії та навчальна практика учнів, організовується відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.12.2008 №1/9-61 та проводяться протягом 2023/2024 навчального раку.

12.На період тривалості воєнного стану призупиняється дія положення частини третьої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» в частині тривалості освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти не менше 175 навчальних днів. 2023/2024 навчальний рік може тривати більше або менше 175 днів.

13.Відпрацювання уроків здійснюватиметься шляхом ущільнення навчального матеріалу.

14.Структура навчального року, розклад уроків, форма навчання може змінюватися з урахуванням умов воєнного стану та епідеміологічної ситуації. При цьому залишати незмінним загальну кількість навчального часу, необхідного для використання державних стандартів та освітньої програми.

15.Під час проведення уроків дотримуватись Алгоритму дій під час сигналу «Повітряна тривога», затвердженого на засіданні педагогічної ради  23.08.2023 року протокол № 1

16.Навчальний рік завершується проведенням ДПА випускників початкової, середньої школи.

17.Група продовженого дня працює згідно з графіком.

18.Дистанційне навчання проводиться згідно наказу МОН України №1317 від 01 серпня 2022 року, зареєстровано в Міністерстві юстиції України №932/38268 від 18.08.2022 року, Санітарного регламенту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України №2205 від 25.09.2020 року, який набув чинності з 01 січня 2021 року. Дистанційне навчання проводиться у синхронному та асинхронному режимах.

  • У синхронному режимі вчитель та учні одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.

  •   В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

  • 1-2 класів – 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 – по 20 хвилин;

  • 3-4 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 30 хвилин, або 4 – по 20 хвилин;

  • 5-6 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 35 хвилин, або 4 – по 25 хвилин;

  • 7-9 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 40 хвилин, або 4 – по 30 хвилин, або 5 – по 25 хвилин».

  • Тривалість навчальних занять, визначена Законом “Про повну загальну середню освіту", зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-9 класів. Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я.

  • Перша половина уроку проводиться у синхронному режимі, друга – в асинхронному.

  • Не кожне навчальне заняття обов’язково проводиться з використанням синхронного режиму взаємодії вчителя та учнів. Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою гімназії, має організовуватися в синхронному режимі.

  • Рівномірність розподілу часу між різними навчальними предметами і доцільність чергування занять з використанням синхронного та асинхронного режимів забезпечує заступник з навчально – виховної роботи.

    19.Затвердити розклад дзвінків на 2023 – 2024 н.р.:

  • Розклад дзвінків для 1 класу

    • 1-й  урок

    • 8.30 – 09.05

    • 2-й  урок

    • 09.25 -10.00

    • 3-й  урок

    • 10.20 - 10.55

    • 4-й  урок

    • 11.25-12.00

    • 5-й  урок

    • 12.30- 13.05

  • Розклад дзвінків для 2 класу

    • 1-й  урок

    • 8.30 – 09.10

    • 2-й  урок

    • 09.25 -10.05

    • 3-й  урок

    • 10.20 - 11.00

    • 4-й  урок

    • 11.25-12.05

    • 5-й  урок

    • 12.30- 13.10

    • 6-й урок

    • 13.25-14.05

  •  

  • Розклад дзвінків для 3 класу

    • 1-й  урок

    • 8.30 – 09.10

    • 2-й  урок

    • 09.25 -10.05

    • 3-й  урок

    • 10.20 - 11.00

    • 4-й  урок

    • 11.25-12.05

    • 5-й  урок

    • 12.30- 13.10

    • 6-й урок

    • 13.25-14.05

  • Розклад дзвінків для 4 класу

    • 1-й  урок

    • 8.30 – 09.10

    • 2-й  урок

    • 09.25 -10.05

    • 3-й  урок

    • 10.20 - 11.00

    • 4-й  урок

    • 11.25-12.05

    • 5-й  урок

    • 12.30- 13.10

    • 6-й урок

    • 13.25-14.05

  •  

  • Розклад дзвінків для 5 – 9 класів

    • 1-й  урок

    • 8.30 – 09.15

    • 2-й  урок

    • 09.25 -10.10

    • 3-й  урок

    • 10.20 -11.05

    • 4-й  урок

    • 11.25-12.10

    • 5-й  урок

    • 12.30- 13.15

    • 6-й  урок

    • 13.25-14.10

    • 7-й  урок

    • 14.20 – 15.05

     

    20.Освітній процес відбувається за очною та дистанційною формою. Також можливе використання змішаної форми навчання, яка реалізується в очному та дистанційному режимах. Учні, що навчаються на дистанційному навчанні підключаються до основного уроку.

     

     

     

     

     

    20.Діти, що знаходяться за кордоном, навчаються за дистанційною формою навчання в асинхронному та синхронному режимах.

    21. Встановити такий графік робочого дня для нижчезазначених категорій працівників гімназії:

     

    Посада

    Початок роботи

    Обідня перерва

    Закінчення роботи

    1

    Завідувач господарством

    08.00

     

    12.00

    2

    Прибиральник службових

    приміщень

    07.30

    12.00-12.30

    16.00

    3

    Прибиральник службових

    приміщень

    08.30

    13.00 – 13.30

    17.00

    4

    Сестра медична

    07.45

    -

    11.45

    5

    Робітник  з комплексного

     обслуговування й ремонту

     будинків

    08.00

    12.00-13.00

    17.00

    6

    Водій автотранспортних засобів

    07.00

    12.00 - 14.00

    17.00

    7

    Сторож

    Згідно з графіком

     

     

    8

    Двірник

    07.00

    12.00-12.30

    15.30

    9

    Бібліотекар

    Понеділок

    Середа

    П’ятниця

    -

    13.00 –

    17.00

    11

    Оператор котельні

    Згідно з графіком

     

     

    13

    Кухар

    07.00

    13.00 – 13.30

    15.30

    14

    Електромонтер з ремонту та обслуговування

    електроустаткування

    09.00

    -

    13.00

    15

    Підсобний робітник (харчоблок)

    12.30

     

    16.30

    16

    Прибиральник службових

    приміщень

    13.00

     

    17.00

     

    • Для технічних працівників: 07.30 — 16.30.

       

      Директор, заступник директора з НВР початок роботи о 08.00 год,

      07.45-для чергового адміністратора.Обідня перерва 1 год

      Педагог-організатор початок роботи 07. 45 год. Закінчення роботи 16.00 год. Обідня перерва 15 хв

      Вчителі приходять за 15 хв. до початку уроку.

      22.Вихователь ГПД, вихователь (супроводжуючий автобусу) працюють згідно з графіком.Роботу вихователя ГПД розпочинати о 13.30 год і закінчувати о 16.30 годин.

    6 Встановити для адміністративного персоналу, завідувача господарством, водія шкільного автобусу ненормований робочий день із обов’язковою реєстрацією часу закінчення роботи у книзі відпрацювання робочого часу.

    23.Встановити час обідньої перерви для обслуговуючого персоналу 30 хв

    24.Встановити час обідньої перерви для адміністрації 1 год

    25.Встановити час обідньої перерви для водія  автотранспортних засобів 2 год 00 хв

    Встановити в канікулярний період для педагогічних працівників нормований робочий день (відповідно до тижневого навантаження) з можливістю працювати в дистанційному режимі (за заявою). Початок роботи у канікулярний період о 09.00.

    Зобов’язати:

    - кожного працівника постійно дотримуватися правил охорони праці, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної безпеки;

    - працівників гімназії неухильно виконувати рішення наказів та розпоряджень по гімназії;

    - класних керівників 1-4 класів з метою запобігання дитячого травматизму супроводжувати учнів до їдальні;

    - класного керівника 1 класу зустрічати учнів у вестибюлі гімназії о 08.00-08.20 та супроводжувати до класу (протягом вересня, жовтня), після закінчення уроків – передавати дітей батькам у вестибюлі гімназії;

    - працівникам гімназії повідомляти директора  (заступника директора) про свою відсутність на робочому місці у зв’язку з перебуванням на лікарняному у день захворювання, а також повідомляти про вихід на роботу за 1 (один) день до виходу.

    - педпрацівників відповідально виконувати обов’язки чергового вчителя згідно з затвердженим графіком.

    Присутність на нарадах, педрадах, загальношкільних заходах є обов’язковою для всіх педпрацівників гімназії.

    Відвідування зборів трудового колективу є обов’язковим для всіх працівників.

    Заборонити:

    - з’являтися в гімназію в нетверезому стані;

    - курити в приміщеннях та на території гімназії;

    - проводити навчальні заняття, які створюють загрозу життю і здоров’ю учнів та педагогів.

    Відсторонення працівника від роботи може здійснюватись у відповідності до чинного законодавства.

    Вважати основною вимогою до всіх працівників гімназії розпочинати та закінчувати робочий день із ознайомлення з оголошеннями, розміщеними на загальношкільному стенді.

    Встановити чергових адміністраторів гімназії за днями тижня:

    Понеділок – директор Чернега Л.В.

    Вівторок – заступник з НВР Соболь Н.М.

    Середа – директор Чернега Л.В.

    Четвер – директор Чернега Л.В.

    П’ятниця – заступник з НВР Соболь Н.М.

    Зобов’язати вчителів, які проводять останні уроки, супроводжувати учнів до виходу з території гімназії та забезпечувати порядок під час виходу учнів з гімназії й подвір’я у зимовий період.

    Зобов’язати учителів гімназії подавати щоденні відомості загальношкільного обліку відвідування, запізнень на уроки, а також відповідності одягу учнів (офіційно – діловий стиль в одязі).

    Вважати обов’язковою реєстрацію у книзі відпрацювання робочого часу фактичного початку й закінчення роботи всіх працівників гімназії у 2023 -2024н.р.

    Чергові вчителі чергують під час перерв на І та ІІ поверхах згідно з графіком, забезпечують дисципліну, несуть відповідальність за чистоту у гімназії під час перерв.

    Прибирання класів, ділянок двору, надвірних та внутрішніх туалетів, сховища проводиться щоденно (коридор, внутрішні туалети, сходи, санвузол харчоблоку прибираються і миються 2 рази: після великої перерви та після уроків).

    Черговий вчитель закінчує роботу на 20 хвилин пізніше закінчення останнього уроку.

    Позакласні заходи проводяться у післяурочний час за планом.

    Заборонено використовувати мобільні телефони під час освітнього процесу, крім випадків коли цього вимагає навчальна програма.

    За кожним учнем закріпити його постійне робоче місце з метою їх матеріальної відповідальності за збереження шкільного майна.

    За обладнання, що є в класі відповідає класний керівник, вчитель, що працює в класі.

    Класні керівники, вихователь ГПД супроводжують учнів до їдальні, присутні під час обіду.

    Сторонні особи, батьки не допускаються до закладу та на уроки без дозволу адміністрації гімназії і лише за письмовою заявою.

    Забороняється проводити заміну уроків за домовленістю між вчителями без дозволу адміністрації гімназії.

    Вихід на роботу працівників після хвороби тільки за наявності лікарняного листка.

    Проведення екскурсій, походів дозволяється лише за наказом по гімназії.

     

     

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень