A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кордонська гімназія Визирської сільської ради
Одеського району Одеської області

03 червня відбулися збори трудового колективу Кордонської гімназії.На зборах було заслухано звіт директора Чернеги Л.В.


Звіт директора Кордонської гімназії Визирської сільської ради Одеського району Одеської області про свою діяльність на посаді протягом 2020 – 2021 навчального року

Відповідно до Примірного положення про порядок звітування керівників загальноосвітніх навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю сьогодні я, як директор школи, звітую про персональний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу та створення належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти за 2020-2021 навчальний рік. У 2020 - 2021 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», Концепція НУШ, реалізацію державних, регіональних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів. Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до Статуту навчального закладу. Стан і розвиток шкільної мережі Педагогічним колективом школи проведено відповідну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. Станом на 05 вересня 2020 року в школі було відкрито 9 класів, кількість учнів становила 70. Середня наповнюваність учнів у класах складала 7 учнів, що майже не відрізняється від показника попереднього навчального року. Протягом 2020-2021 навчального року із школи вибуло 5 учнів: за межі України – 0 учень, за межі області – 0 учні, за межами району - 3 учнів, до інших навчальних закладів у звязку з переїздом – 2 учні, закінчило школу – 7 учнів. Прибуло – 0 учнів. На кінець року – 65 учні. Мова навчання – українська. В дошкільному навчальному закладі функціонувала 1 різновікова группа, яка налічувала 17 вихованців. Освітній процесс забезпечувало 2 вихователі. На виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77 - РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку (5 років), які проживають у мікрорайоні школи. Усі діти охоплені навчанням. 2 дітей охоплені сімейною формою навчання. Навчальний процес за даною формою навчання було організовано відповідно до статті 9 , наказу МОН України №955 від 10.07.2019р. «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8», Листа МОН № 1/9-525 від 20.08.19 року. Як відомо, Типовий навчальний план передбачає як державний так і шкільний компоненти (інваріантну і варіативну складові). При виборі предметів варіативної складової ми виходили із інтересів учнів та батьків, а також враховували наявність фахівців і матеріально-технічне забезпечення. Варіативна складова розроблена в робочому навчальному плані школи, який затверджено протоколом педагогічної ради №1 від 31.08.2020 р. Отже, ми вибрали: в 1-3 класах додаткову годину на вивчення української мови (по 1 год. в кожному класі), в 4-му – додаткову годину на вивчення російської мови, в 5-9 класах – факультативний курс «Російська мова» (по 1 год.), факультатив «Історія України» ( по 1 год.) Із 2 по 16 листопада 2020 року, з 11 по 29 січня і з 15 березня по 27 квітня 2021 року (5 -9-ті класи), з 29 березня по 09 квітня (1-4-ті класи) в зв’язку із введенням карантину школа перебувала на дистанційному навчанні. Виконання ст.10 Конституції України, Закону України «Про мови», Державної програми розвитку і функціонування української мови Реалізовані практичні заходи щодо впровадження в школі мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. В школі поступово й неухильно ведеться робота щодо виконання Закону України "Про мови в Україні": - освітній процес здійснюється українською мовою; вивчення української мови є обов'язковим; учнів, що не вивчають українську мову, в школі немає; - державною мовою проводяться засідання педагогічних рад, збори колективу, виробничі наради, семінари тощо. Діловодство і ведення документації, взаємовідносини з державними громадськими органами також відбуваються українською мовою; - результати ведення вчителями та учнями дослідницьких та творчих робіт (педагогічні ярмарки тощо) оформлюються українською мовою; - тексти оголошень і повідомлень, плакатів, афіш, реклами виконуються українською мовою; - при проведенні державної підсумкової атестації (у випускних класах) користуються українською мовою при письмових та усних відповідях; - проведення гуртків та факультативів, вечорів відпочинку, свят проводяться рідною мовою. Викладання всіх предметів з 1 до 9 класу, ведення документації ведеться державною мовою - українською. Щодо виконання Закону України «Про мови» слід зазначити, що протягом року проводилася роз’яснювальна робота серед батьків, учнів та вчителів щодо Закону України «Про мови». Щорічно перевіряється виконання цього Закону та статті 10 Конституції України та щороку - стан викладання української мови та літератури. Учні закладу брали участь у конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, імені Т. Г. Шевченка, Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Крок до знань», Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник». Мають призові місця в даних конкурсах: Шибинська Надія отримала Диплом 3-го ступеня. Зозуля Вікторія - відзнаку за участь у марафоні ім..П.Яцика. Більшість учнів, що приймали участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» отримали регіональні дипломи 1-го,2-го,3-го ступеню. У лютому проведений тиждень української мови та літератури. З метою поглибленого ознайомлення учнів із лексикою, фонетикою, синтаксисом української мови в школі проводяться наступні заходи: - тематичні виставки у шкільній бібліотеці; - уроки-ігри; - лінгвістичні ігри; - мовні турніри знавців рідної мови «Найрозумніший» - інтелектуальні філологічні ігри; - круглі столи. Отже, в школі робота з дотримання Закону України "Про мови в Україні" здійснюється на належному рівні. Кадрове забезпечення Кадрова політика Кордонської гімназії будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти.Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя – психолога, вчителя – технолога, вчителя дослідника, який повинен вміти творчо розв’язувати професійні проблеми.Назріло питання формування педагогічних кадрів нового типу. Враховуючи можливість і пріоритетність кадрових питань, адміністрація школи працювала над удосконалення системи матеріального і морального стимулювання роботи вчителя. У 2020 - 2021 навчальному році в школі працювало 15 педагогічних працівників учителів, у тому числі директор, 1 заступник директора з НВР, 1-бібліотекар. 90% від загальної кількості педагогічних працівників мають вищу освіту. 2– вчителі мають середню спеціальну освіту. Всі вчителі мають відповідну фахову освіту. Освітній процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту і володіють державною мовою. Педагогічні працівники мають: а) кваліфікаційні категорії: «Спеціаліст вищої категорії» - 4 особи; «Спеціаліст І категорії» - 4 особи; «Спеціаліст ІІ категорії» - 3 особи; 10 тарифний розряд – 4 особи. б) педагогічні звання: «Старший вчитель» - 3 особи. У закладі протягом 2020 - 2021 навчального року працювало педагогів пенсійного віку - 3 особи. Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників Кордонської гімназії проводилася за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту». В 2020-2021 навчальному році проведено атестацію 5 педагоггічних працівників: Чернега Л.В. – вчитель біології, підверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший вчитель». Хромець А.А. – вчитель історії, підверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «старший вчитель». Романюк О.Р. - вчитель математики, підверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» . Обоянова Н.Т. - вчитель інформатики, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» . Бирка О.В. – вчитель музичного мистецтва, підтверджено 10 тарифний розряд. 2 педагогічних працівників – Чернега Л.В. –директор, Соболь Н.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи, аттестовано атестаційною комісією відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради на відповідність займаній посаді. Учителі школи беруть участь у Інтернет – конференціях, вебінарах. Упродовж 2020/2021 навчального року продовжили впроваджувати електронну систему управління навчальним закладом (ІСУО) «Курс: Освіта». Широко впроваджували у практику управлінської діяльності інформаційні технології в умовах карантину , а саме проводили: • загальношкільні батьківські збори; • наради при директору; • педради, використовуючи мультимедійне забезпечення школи. Згідно з ЗУ «Про підвищення кваліфікації вчителів» майже всі вчителі закладу пройшли курси підвищення кваліфікації у 2020 році на освітніх платформах та при КЗНО «Одеська академія неперервної освіти» в онлай-режимі. Курсова перепідготовка поєднується з методичною роботою на різних рівнях та із самоосвітою. Новою формою курсової перепідготовки стало дистанційне навчання. Моральне стимулювання вчителів здійснюється оголошенням подяк за успіхи в роботі наказами по школі. За результатами атестації подаються подання на нагородження грамотами відділу освіти, молоді та спорту. Матеріальним стимулюванням учителів є підвищення їх заробітної плати внаслідок отримання кваліфікаційних категорій та педагогічних звань. Методична робота Методична служба в школі являє собою цілісну систему дій і засобів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя школи, на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання, виховання й розвитку учнів, класів. Щорічно в школі видається наказ про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами, що визначає науково – методичну проблему, над якою працюватиме школа, структуру організації методичної роботи.Педагогічний колектив школи продовжував роботу над реалізацією науково-методичної проблеми школи «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу як основний чинник розвитку ключових компетентностей учнів». Протягом навчального року тривав активний пошук нових форм і функціональних структур з підготовки вчителя в загально-методичному, психолого-педагогічному та науково-теоретичному аспектах. Пріоритетними напрямками в методичній роботі було визначено: — забезпечення педагогів професійною інформацією; — підтримка інноваційної діяльності вчителів; — організація підвищення педагогічної кваліфікації вчителів; — моніторинг якості навчання; — сприяння розвитку навичок самостійної роботи вчителя з метою безперервного підвищення кваліфікації й удосконалення педагогічної майстерності; - підготовка до створення нового освітнього простору ; - робота педколективу в умовах НУШ; - організація та удосконалення дистанційної форми навчання. Адміністрація школи на належному рівні вирішила проблему забезпечення працівників загально-педагогічною та фаховою інформацією. У розпорядженні педагогічних працівників — вільний доступ до мережі Інтернет. Традиційним у школі стали предметні тижні – Тиждень української мови, Тиждень математики, Тиждень права, Тиждень безпеки, до яких учні разом з учителями готуються ґрунтовно і заздалегідь. Кожен тиждень був проведений на належному рівні. Складений план проведення тижня, розроблено заходи, інформацію про проведені заходи доведено до батьків, розміщено на веб-сайті навчального закладу чи в соціальних мережах. Учні школи приймали участь у спортивних змаганнях на рівні району та громад из легкоатлетичного чотирьохборства, з легкої атлетики. Виховна робота Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу. У процесі привласнення особистістю вироблених людством морально-духовних цінностей коригується її потребнісна, когнітивна та діяльнісна сфери. Сучасна психолого-педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини, її поведінки систему та ієрархію внутрішніх цінностей. У психічно здорової людини ця система має три рівні: на нижчому рівні — особисті та матеріальні цінності (власні потреби, задоволення); на середньому — культурні цінності (мистецтво, наука, загальнонародні надбання, правопорядок); на вищому — духовні цінності (ідеали, ціннісні настанови, обов'язок перед суспільством). Загальній меті виховання підпорядковується спеціально спроектована система супідрядних, поетапно конкретизованих цілей за напрямами виховання, сконцентрованих на вихованні цінностей природи, культури, соціальних цінностейтаособистіснихцінностей. У 2020-2021 навчальному році виховна робота в школі була спрямована на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Про охорону здоров’я», Закону України «Про охорону дитинства», Комплексної програми профілактики злочинності, Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, Концепції громадянської освіти в Україні, Концепції превентивного виховання. Робота закладу була спрямована на національно-патріотичне виховання як складову частину всебічного виховання особистості. Класні керівники працювали над згуртуванням учнівських колективів, виконанням виховних планів роботи. Вони планували свою роботу, виходячи з річного плану роботи школи, виховних орієнтирів. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямувати їх керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямованана наступні орієнтири: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Ціннісне ставлення до людей Ціннісне ставлення до природи Ціннісне ставлення до мистецтва Ціннісне ставлення до праці Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я» Ціннісне ставлення до свого психічного "Я" Ціннісне ставлення до свого соціального "Я" Протягом року учні та вчителі брали участь у районних та обласних конкурсах, фестивалях, олімпіадах, змаганнях і мають такі результати: № Захід ПІБ учня Етап Місце 1 Регіональний конкурс екологічного виховання «Зелена хвиля» Обоянов Олександр Районний Активна участь 2 Районна природоохоронна акція «Ялинка» Районний 4 ІІ етап Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика 6 Виставка досягнень юних натуралістів «Щедрість рідної землі» Активна участь 9 Трудова акція «День юного натураліста» 10 Трудова акція «Галерея кімнатних рослин» 15 Всеукраїнська природоохорона акція «Годівничка» Обласний 19 Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» Дипломи переможців в початковій школі Диплом ІІ ступеня Дипломи І ступеня Навчальна діяльність учнів. Упродовж 2020/2021 навчального року робота педколективу була спрямована на упровадження компетентнісного підходу до навчання та виховання учнів. Велика увага у школі приділяється включенню всіх дітей у освітній процес. Станом на 1 вересня 2020 р. до 1-го класу були залучені всі діти, яким виповнилося 6 років, а це 7 дітей, 1 з них охоплений сімейною формою навчання. Навчальні досягнення учнів стимулюються грамотами та відзнаками. Безпека життєдіяльності та запобігання дитячого травматизму 3 учнями школи систематично проводились заплановані бесіди та інструктажі з безпеки життєдіяльності, а також перед кожними канікулами, тривалими святковими днями та позаплановими заходами проводилися цільові та позапланові інструктажі, відмітки, про які, фіксувалися в журналах реєстрації інструктажів. Кожен вчитель-предметник перед початком занять(у вересні та січні) проводив вступний і повторний інструктаж з безпеки життєдіяльності. Перед канікулами проводились єдині уроки з безпеки життєдіяльності учнів, робилися записи в класних журналах. Кожним учителем-предметником проводився інструктаж перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, зміною видів діяльності на уроках трудового навчання, фізкультури, інформатики, хімії. Своєчасно проводилися цільові інструктажі з дітьми перед виїздом за межі школи: екскурсії, спортивні змагання, олімпіади і фіксувалися в журналі реєстрації інструктажів учнів з безпеки життєдіяльності при проведенні позакласних заходів. Класні керівники 1 – 9 класів двічі на місяць проводили профілактичні бесіди щодо запобігання дитячого травматизму. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на: нарадах при директорові, засіданнях методичного об’єднання класних керівників; батьківських зборах. Класні керівники проводили додаткові профілактичні бесіди з учнями про негативний вплив нікотину, алкоголю та наркотичних речовин на організм людини. Правове виховання Правове виховання учнів здійснювалося в школі на уроках правознавства в 9 класі, бесідах, проведенні тижня правових знань. Налагоджена спільна робота з поліцією, комісією у справах неповнолітніх дітей, з питання запобігання правопорушень, злочинів. Ці питання постійно заслуховувалися на нарадах при директорові, на засіданнях ШМК класних керівників, класних батьківських зборах. Адміністрацією школи та класними керівниками була проведена відповідна робота з батьками та учнями: відвідування сімей вдома, складання актів обстеження житлово-побутових умов сім’ї. Соціальний захист. Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, які навчаються в школі, проводиться згідно з чинним законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кіль¬кість дітей у них становить: діти із багатодітних сімей – 32. діти із малозабезпечених сімей – 2. діти – інваліди – 2. діти, батьки яких були в АТО -9. діти, які потрапили в складні соціальні умови – 4. Ці діти постійно перебувають у центрі уваги ад¬міністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах:  участь у новорічних заходах із подарунками;  подарунки до нового навчального року за кошти центру соціальних служб для молоді;  Для дітей із малозабезпечених сімей було організовано одноразове гаряче харчування. Профорієнтаційна робота Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи — підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору профе¬сії. Профорієнтаційна робота в закладі проводиться під час освітнього процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють позакласні виховні заходи. Учні 8-9-их класів відвідали заходи до Дня відкритих дверей в Петрівському аграрному коледжі. Державно-громадське управління Відповідно до Положення про загальноосвітню школу, Статуту школи педагогічна і батьківська громадськість брала активну участь в управлінні школою. Так,найважливіші питання напрямків розвитку школи, планування її роботи виносяться на розгляд педагогічної ради, батьківського самоврядування, вирішуються всі поточні питання життя школи й роботи. На рівні кожного класу створені та діють батьківські комітети, що беруть найактивнішу участь в організації повсякденної роботи та освітнього процесу. Організація ефективної роботи школи не можлива без діючого постійного зворотного зв’язку з батьками. Адміністрація школи, вчителі з увагою ставляться до всіх пропозицій і зауважень з боку батьків. У школі налагоджена робота з батьківською громадськістю: - працює батьківський комітет; - за безпосередньою участю батьківських активів класів проводяться масові заходи; - батьки залучаються до організації харчування учнів, їхнього медичного обслуговування; - залучаються батьки учнів також до роботи з неблагонадійними родинами з метою запобігання негативним умовам виховання дітей; - батьківський комітет школи організовує ремонтні роботи в класах та приміщеннях школи; - упродовж навчального року проводяться батьківські збори із запрошенням вчителів-предметників, що свідчить про налагоджену спільну роботу педагогічного колективу школи з батьками учнів. Створення умов для забезпечення психічного та фізичного здоров’я учнів та педагогів Проводилися заходи щодо корекції факторів негативного впливу учнівського середовища на формування здоров’я дитини: - залучення учнів до роботи в шкільних гуртках та поза межами школи; - рейд-огляд школи, медичний огляд, бесіди з профілактики та пропаганди здорового способу життя; - тиждень з попередження травматизму і формування навичок здорового способу життя; - зустрічі з представниками амбулаторії та працівниками правоохоронних органів; - проведення спортивних змагань (футбол, легка атлетика, шахи, шашки); - проведення фізкультурних хвилинок на уроках, рухливих ігор на перервах; - випуск стіннівок, газет, плакатів, малюнків учнями школи під час проведення тематичних днів, тижнів, місячників з попередження дитячого травматизму та формування навичок здорового способу життя; У результаті проведених заходів спостерігаються позитивні зміни в поведінці й діяльності учнів, психологічному кліматі в учнівському середовищі, покращується міжособистісна взаємодія серед усіх учасників освітнього процесу. - Профілактичне медичне обстеження Рівень навчальних досягнень учнів у великій мірі залежить від їх стану здоров’я. Всі учні один раз на рік проходять медичний огляд. Обстеження учнів тривало протягом літніх канікул у присутності батьків, з метою своєчасного розподілу їх на групи за станом здоров’я. Протягом навчального року учні школи були забезпечені засобами невідкладної першої допомоги. Травмувань, які б спричинили довготривалу хворобу, не було. Охоплення учнів харчуванням У 2020-2021 навчальному році вжито невідкладних заходів щодо створення умов для організації харчування дітей. Організовано повноцінне, безпечне та якісне харчування дітей. Розроблено та затверджено режим та графік харчування дітей у шкільній їдальні. Гарячим харчуванням було охоплено 30 учнів 1 – 4 класів та 5 учнів пільгових категорій 5-9 кл. – діти учасників АТО, малозабезпечені. Постійно здійснювався бракераж сирої та готової продукції, результати заносилися до журналу бракеражу. Постійно опрацьовувалась та надавалась інформація щодо кількості дітей, які одержують харчування. Регулярно здійснювалося складання щоденного меню на підставі примірного двотижневого меню – розкладки та затверджувалося директором школи головним лікарем районної СЕС. Проводилася роз’яснювальна робота серед батьків щодо організації харчування в сім’ї дітей різного віку. Проінформовано всіх батьків про правила одержання безкоштовного харчування та вимоги до оформлення документів. - Літнє оздоровлення та відпочинок дітей у 2021 році У 2021 р. пришкільні табори не працювали у зв’язку з карантином. Троє дітей закладу у травні 2021 року були забезпечені відпочинком у ДЦ «Молода гвардія». Результативність освітнього процесу Результати праці – це основний показник діяльності навчального закладу. Одним з найважливіших результатів є якість навчання. За результатами 2020-2021 навчального року закінчили школу на бали високого рівня 1 учень, учні 1-3 кл. не оцінювалися Навчальний 2020 – 2021 н.р. згідно робочого навчального плану закінчено 28.05.2021 р. Усіма вчителями – предметниками виконано навчальні Програми. Згідно вимог оцінено рівень знань учнів, що зазначений у класних журналах , свідоцтвах досягнень та залікових книжках. Навчальний рік закінчено з такими підсумками: Результати рівня навчальних досягнень учнів 4-9 класів Кордонської гімназії за 2020-2021 навчального року: ЗЗСО клас І семестр початковий середній достатній високий кількість учнів % кількість учнів % кількість учнів % кількість учнів % 4-9 - - 13 35% 24 62% 1 3% Результати рівня навчальних досягнень учнів 5-9-х класів за 2020-2021 навчальний рік: ЗЗСО клас І семестр початковий середній достатній високий кількість учнів % кількість учнів % кількість учнів % кількість учнів % 5 0 - 2 25% 5 60% 1 15% 6 0 - 1 20% 4 80% 0 - 7 0 - 5 74% 2 26% 0 - 8 0 - 2 26% 5 74% 0 - 9 0 - 2 26% 5 74% 0 - Всього 0 - 12 32% 21 65% 1 3% Робота бібліотеки Виконуючи триєдину функцію: інформативну, просвітницьку і духовну - бібліотека школи проводила певну роботу. Крім підручників бібліотека забезпечує учнів програмною літературою для позакласного читання, а також літературою для тематичних переглядів, рефератів, доповідей. У бібліотеці оформлені тематичні художньо-ілюстративні виставки, папки. До кожного свята, визначної дати організовуються бібліотекарем книжкові виставки, бібліотечні уроки. Бібліотека систематично веде роботу щодо оформлення картотек, тематичних папок, документації, пов’язаної з інвентаризацією, оформленням періодичних видань, одержанням підручників, видачею та збиранням їх у кінці навчального року. Бібліотека є структурним підрозділом школи, який здійснює бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення освітнього процесу. Свою роботу вона організовує спільно з педагогічним колективом відповідно до планів роботи і регламентуючої документації. Протягом поточного навчального року бібліотека провела певну роботу по розширенню бібліотечно-інформаційних послуг та обслуговуванню читачів. Навчальний процес був забезпечений підручниками та методичними матеріалами згідно з Програмами . У бібліотеці постійно проводились бесіди: рекомендаційні,про прочитанні книги, про роль книги в житті людини та бережливе ставлення до книг. Бібліотекар працює над завданням: продовжити роботу по вихованню у дітей любові до книги, залученню їх до систематичного читання та відвідування бібліотеки, бережливого ставлення до книги. Бібліотекарем виконувалася організаційно – методична робота: самоосвіта, робота по систематизації документації, допомога вчителям у підборі методичної літератури, розпорядчих документів для самоосвіти, дидактичного матеріалу, проведення бібліотечних уроків, акцій по збереженню підручників. Комп’ютеризація та інформатизація навчального та управлінського процесів В школі функціонують кабінет інформатики, кількість комп’ютерів - 21 одиниця, ноутбук – 5, вони підключені до локальної мережі та мережі Інтернет. Протягом 2020 - 2021 навчального року продовжено діяльність працівників школи щодо підвищення рівня оволодіння навичками роботи з комп’ютером. Із цією метою на навчальний рік було заплановано роботу кабінету інформатики з урахуванням часу для індивідуальних занять учителів. Фінансово – господарська діяльність Будівля школи прийнята в експлуатацію у 2007 році. Але незважаючи на невеликий вік є достатньо проблем: ремонту потребують класи, шкільні приміщення, ступки, автоматика газових котлів, вентиляція, потрібна пожежна сигналізація, обробка горища. З метою покращення умов функціонування закладу протягом навчального року проводилася цілеспрямована робота щодо залучення позабюджетних коштів. Навчальний заклад приймає благодійну допомогу батьків учнів школи, спонсорів у вигляді матеріальних цінностей, будівельних матеріалів, а також виконання батьками ремонтних робіт. Адміністрація школи разом з коллективом вчителів, працівників, батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти. Бухгалтерією здійснюються проплати за спожиті школою енергоносії, газ, водопостпчання. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв, газу. За благодійні внески здійснюється закупівля меблів, ремонт шкільної оргтехніки, поточні ремонти коридорів школи, меблів, закупівля миючих, дезінфікуючих засобів для харчоблоку та приміщень школи, закупівля канцтоварів, медикаментів, стендів, методичної літератури, дидактичного та роздаткового матеріалу, шкільної документації, заправка картриджів, здійснюється підписка періодичних видань, ремонт автобусу, закупівля засобів гігієни для учнів, пошиття костюмів для учнів, здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року, ремонтується мережа водопостачання та електроенергії. Велика подяка батькам за розуміння наших потреб, особливо головам батьківських комітетів та класним керівникам 1-10 класів. Ми сподіваємося на вашу подальшу підтримку. Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, своєчасно обрізуються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Фінансовий звіт За період з січня по липень 2020 року витрачено: Заробітна плата – 2299221, 29 грн Нарахування по оплаті праці – 499509,57 грн Предмети, обладнання, миючі та дезиніфкуючі засоби, матеріальне забезпечення – 58702,34 грн Продукти харчування – 24532,54 грн Водопостачання – 2228,51 грн Електроенергія – 27224,45 грн Газ – 44227,75 грн Інші послуги – 92383,18 грн Благодійні внески -4758,51 грн Охорона праці Із метою створення безпечних умов роботи та охорони праці було здійснено: перевірку електричного обладнання та заземлення, розроблені функціональні обов’язки з питань охорони праці для всіх категорій працівників, розроблені та затверджені правила техніки безпеки під час організації навчально – виховного процесу в кабінеті інформатики. Своєчасно проводилися вступні та первинні інструктажі на робочому місці співробітників навчального закладу. Проведена атестація робочих місць щодо відповідності вимог техніки безпеки, забезпечувалося дотримання санітарно – гігієнічного режиму. Управлінська діяльність Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню освітнього процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його освітнього процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом освітнього процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів. Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. У своїй роботі дуже хочу, щоб були з колегами партнерські стосунки, адже ми робимо одну справу і маємо бути зацікавлені в цьому. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Дистанційне навчання Організація освітнього процессу в умовах карантинних обмежень стала справжнім викликом для педагогічних працівників закладу.Особливо важливим було питання якості навчальних занять, які проводилися за допомогою дистанційних технологій. Із 2 по 16 листопада 2020 року, з 11 по 22 січня і з 15 по 26 квітня 2021 року (5 -9-ті класи), з 29 березня по 09 квітня (1-4-ті класи) в зв’язку із введенням карантину школа перебувала на дистанційному навчанні. З даних питань адміністрацією ЗЗСО видано відповідні накази, проведено засідання педагогічної ради, наради при директорові, наради при заступнику директора, засідання ШМПК. Адміністрацією проведено моніторинг виконання навчальних планів та програм педагогами. На час призупинення освітнього процесу складено вчителями календарно – тематичне планування, де вказано форми проведення онлайн - уроків. Педагогами складено графіки проведення контрольних робіт із зазначенням форм проведення. За час призупинення освітнього процесу проведено всі заплановані контрольні роботи. Наказом по закладу затверджено розклад уроків, розклад дзвінків онлайн – уроків, графік проведення занять гуртка. Для організації навчання з використанням дистанційних технологій оповіщено всіх батьків та учнів, класними керівниками налагоджено онлайн – зв'язок з метою оповіщення про зміни в освітньому процесі, контролю за навчанням дітей, проведення онлайн – консультацій. Педколективом було прийнято рішення про використання певних інтернет -ресурсів для всіх учасників освітнього процесу з метою якісної роботи. Колективом для навчання з використанням дистанційних технологій використовуються такі інтернет -інструменти: вайбер, платформи «Classroom», « Zoom», «Skype». Для підготовки до онлайн – уроків використовують ютуб, проекти Besmart, «ПроШколу», сайти «Всеосвіта», «НаУрок» та інші інтернет -джерела. Сповіщено дітей про розклад онлайн – трансляцій відеоуроків на телеканалах. Під час проведення онлайн – уроків використовувалися різні форми їх проведення: онлайн – лекції, практикуми, конференції, інтерактивні ігри, консультування, дискусії, презентації, онлайн – тестування, аудіопрослуховування, відеопрослуховування, прослуховування аудіокниг. З самого початку карантину в закладі приділялася досить значна увага вдосконаленню організації онлайн навчання.Було випробувано декілька освітніх платформ – « Zoom», «Skype»,як допоміжними були меседжер та вайбер.В окремих випадках спілкування проводилося в телефонному режимі. Надзвичайно цінним стала «Всеукраїнська школа онлайн». Учням, які не мали доступу до вказаних платформ, передавалися завдання у зручний для них спосіб, використовуючи інші канали звязку. Оцінки та тематичні завдання фіксувалися у зручний для вчителя спосіб з подальшим перенесенням цієї інформації до класних журналів. Налагоджено було зворотній зв'язок з учнями, роботи учнів перевірялися, оцінювалися. Щотижня класні керівники проводили аналіз навчання дітей, сповіщали про результати перевірки учнів та батьків. Учні, які не мали можливості бути присутніми на онлайн – уроці отримували завдання та пояснення матеріалу (відеоуроки з тем, презентації, тематичні завдання) через доступні для них мережі. Батькам, діти яких не виконували тематичні завдання, рідко виходили на зв'язок, надіслано повідомлення з розясненням та тематичні завдання для учнів через пошту. Педагоги працювали за розробленими та затвердженими планами самоосвіти та організаційно – педагогічної роботи, календарно – тематичним плануванням, складеними графіками контрольних робіт. Проводився моніторинг задіяння учнів у навчанні з використанням дистанційних технологій. Гурткова робота Система гурткової роботи спрямована на розвиток творчості учнів, талантів, їх здібностей, здорового способу життя, формування естетичного смаку на задоволення потреб учнів щодо реалізації їх особистості. Завдання керівника гуртка, класних керівників – збагатити, зберегти а також розвинути обдарування дитини. У школі ведеться цілеспрямована робота щодо створення умов для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих та талановитих дітей. Задоволення їх освітніх потреб здійснюється шляхом залучення до різних видів творчості. Робота гуртків впливає на здібності дитини, а також на формування творчої конкретноспроможної особистості. У школі працює гурток «Сокіл» («Джура»). Керівник гуртка Зозуля С.О. До гурткової роботи залучено 17 учнів закладу. У травні 2021 року учні приймали участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»). Заняття гуртків під час карантину теж проводилися дистанційно, керівник використовувала вайбер, «Skype». Проведено моніторинг виконання навчальних планів та програм керівником гуртка. На час призупинення освітнього процесу складено керівником календарно – тематичне планування, затверджено графік роботи. Здійснено повне виконання навчальних планів та програм по кожному гуртку. Бібліотекарем виконувалася організаційно – методична робота: самоосвіта, робота по систематизації документації, допомога вчителям у підборі методичної літератури, розпорядчих документів для самоосвіти, дидактичного матеріалу, проведення бібліотечних уроків, акцій по збереженню підручників. Вихователями ГПД велася робота згідно з плануванням, здійснювалася допомога у виконанні дітьми домашнього завдання, проводилися виховні та спортивні заходи, Стиль свого керівництва вважаю демократичним і дисциплінарні стягнення накладаю у крайньому випадку. Намагаюся виховувати підлеглих на позитивних прикладах. Ведеться обмін звернень громадян з питань діяльності школи. Намагаюся реагувати на всі зауваження та пропозиції. Вважаю, що своєю роботою у 2020-2021 н.р. я сприяла створенню в навчальному закладі максимальних умов для забезпечення рівного доступу до здобуття середньої освіти учнями школи. Хочу всім подякувати за підтримку та розуміння!

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень